מרכז ידע

הפער לימודי יחסי ציבור ומשרת יחסי ציבור

הפער לימודי יחסי ציבור ומשרת יחסי ציבור

משרות ביחסי ציבור- לחפש ולמצוא עבודה בתחום יחסי הציבור הפער בין הלימודים לבין המציאות תחום יחסי הציבור נראה, מהצד, כתחום

כמו בפרסום הכל מתחיל בבריף

כמו בפרסום הכל מתחיל בבריף

כמו בפרסום הכל מתחיל בבריף. 1. הבריף בריף מושקע, מחודד ומקיף הוא תנאי ראשוני לגיוס מוצלח. עליו להתחשב באופי האתגרים

הראיון

הראיון

הראיון המטרה: לעמוד על קנקנו של המועמד. אישיותו, עוצמותיו, חולשותיו, התאמתו לתפקיד, התאמתו למערכת והתאמתו לבריף. כדאי לבקש מכל מועמד

שפת המילים, הראיון הוא דיאלוג ולא חקירה

שפת המילים, הראיון הוא דיאלוג ולא חקירה

שפת המילים הראיון הוא דיאלוג ולא חקירה בזמן הראיון יש לשים לב: • לתרבות השיחה, כושר הביטוי, אוצר המילים, צורת

מי אמר יחסי ציבור?

מי אמר יחסי ציבור?

מהם תפקידיו של איש יחסי הציבור בחברה? לשרוד בשוק של תחרות קשה כיום, התחרות בשוק היא קשה עד בלתי אפשרית,

דרושים עובדים בדיגיטל – מחפשים עבודה בדיגיטל או במדיה?

דרושים עובדים בדיגיטל – מחפשים עבודה בדיגיטל או במדיה?

למה חברות מחפשות פרסום דיגיטלי? הפרסום של העולם המודרני והדיגיטלי הוא כבר מזמן לא מה שהוא היה בעבר. למעשה, היום

ארגז כלים להצלחה בקריירה

ארגז כלים להצלחה בקריירה

ארגז כלים להצלחה בקריירה – בשיווק, פרסום ותקשורת גינגי פרידמן מדי יום אני פוגש אנשים בשלבים שונים בקריירה שלהם, בדרגות שונות,

שאל את המומחה בחיפוש עבודה

שאל את המומחה בחיפוש עבודה

למצוא עבודה עם חברת כוח אדם מתמחה בפירסום מציאת עבודה בתחום הפרסום מבחוץ, נראה עולם הפרסום כאילו לעולם לא תחסר

מטבעות לשון שראוי להשליך מהלקסיקון

מטבעות לשון שראוי להשליך מהלקסיקון

גינגי פרידמן השפה העברית עשירה במילים, במושגים ובעיקר בקלישאות שהפכו, ברבות השנים, למטבעות לשון שחוקים, שאנשים מפזרים בנדיבות משל היה

אמנות ניהול הזמן

אמנות ניהול הזמן

אמנות ניהול הזמן גינגי פרידמן זמן הוא המשאב היקר ביותר של המנהל המצוי. מצד אחד כמות הזמן שבידך מוגבלת. איך

סקר שכר 2014 – מלא

סקר שכר 2014 – מלא

סקר שכר 2014 פרסום מנכ"ל משרד פרסום- 40-45 סמנכ"ל לקוחות- 25-30 סמנכ"ל קריאייטיב- 25-35 סמנכ"ל פלנינג- 25-30 סמנכ"ל כספים- 30-35

סקר שכר 2013 – פרסום

סקר שכר 2013 – פרסום

מנכ"ל משרד פרסום 40-45 סמנכ"ל לקוחות 25-35 סמנכ"ל קריאייטיב 25-35 סמנכ"ל פלנינג 25-35 סמנכ"ל כספים 35-40 מנהל קריאייטיב 18-25 קריאייטיבפלנר